thanks for the click readers!

Saturday, December 8

Bila Elfeeras Bercakap

hi readers!
Assalamualaikum..

korang sihat x?aku baru blek dr holidays kt Penang.leteh ni.nti aku cite pasal holidays 2 yeah! hari ni aku nak cite pasal lil hero daku ini.isnin nanti umur dia dah 1 tahun 4 bulan.banyak dah dia belajar.tapi sekarang dia belajar bercakap.x la terer sgt tp ble dengar dia merapu,aku yg gelak.hover tauh!

Peristiwa 1
situasi dlm keta.radio pasang lagu Saleem.babah menyanyi.lil hero join skali.
Babah - lambaian tanganmu masihku ingat selalu.
Feyash - aa..lo..rii..ii...basss...lo..rii..
*haha! knpa lirik lagu feyash ada lori dgn bas jea?haha!

Peristiwa 2
Feyash - mama! nak mamam.
mama - nak mamam apa?
Feyash - shup (sup). aa..nanak! nak alan-alan (jalan2).
*npk sgt sukaa bjalan drp mkn! ikot perangai sapa ni? mama is pitam!

Peristiwa 3
situasi lam keta.mama nyanyi lagu najwa latif.
mama - sgala kata cacian yg tlh kau berikan mbuatku rasa kosong.
feyash - babah! nyanyi.. (mgadu knun aku myanyi). aa..inkle..inkle..star..star..
*foine! perlu ke nk cantas lagu najwa latip dgn lgu twinkle star?pfftt...!

Peristiwa 4
mama - feyash smbung pkataan mama. SAM..
feyash - PAH!
Mama - sampah! pandai! Sampah KO..
Feyash - TOR!
mama - kotor! yeay! pandai! sampah kena buang kat mana?
feyash - atas.
mama - hah! atas mana?
feyash - umah!

*OhEmGy! mengapa jwpn kau akhirnya begini? pitam mak kau!*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails