thanks for the click readers!

Monday, November 26

Rumah Idaman Part-II

hi readers!
assalamualaikum..

gigih kan aku? nak jgk tamatkan entri yg beria nak ada part2 bagai.bajet mcm ada jea org nk bca apa yg aku merapu kt cni kan?hehe.btw.ni kan belog daku?jd sukati aku la nk tls pe pun.kesian korg tpaksa mlayan perangai tidak matured aku ini.haha! dlu mtk duit kt mak nk bli diari,mampus kne maki.skrg tls diari online kt belog,sapa pn x heran.haha! tekanan perasaan ke apa aku ni?

ok.smbung cite dr part 1 tu..punyalah verangan aku,smpi aku da set tema cat dlm umh 2 nti.aku skrg suka kaler pastel.mgkin aku akn gna cat kaler cklat pastel utk ruang tamu.xpn kaler cream,tp bhgn wall gntung tv 2 nk pkai kaler beige.aku memang suka kaler putih,tp korang paham jelah.payah ada bb ni.nti buatnya tumpah air ats sofa kaler ptih @ lukis Mural kt dnding putih,mesti bersepah2 airmata penyesalan aku nti. dlm bilik mgkn blh pkai perabot ptih.tp setakat ni,suma kdai yg aku pegi,price perabot pth memang mhal dr kaler len.

wana cat bilik utama,masih pastel.tp kali ni baby purple.mesti cntek kan?aku da tpikir nk cr cadar kaler putih.knun mcm hotel.blhla kalu nk feeling2 mcm sewa bilik htel.haha!

bilik feyash pn nak pastel jgk,tapi kaler hijau.feyash mmg sejak lahir kna dera pkai tema hijau.jd rasanya dia redha.haha!

aku ada tgk kitchen cabinet.mahal jgak tau.menanges aku tgk price dia ok! laki aku kata nak kaler merah + putih.tp aku lg suka kaler putih.npk luas + bersih.tp 2 suma bgantung pd tahap kerajinan aku nti.hehe.

bilik2 + kwsn len,aku xtpikir lg.korang doakanlah sekali supaya umah aku cpt siap.nti dptla korang tgk.pelan ada jea kt aku.tp aku mls pulak nk snap pic.hehe.

aku xbgthu lg kt laki aku pasal pilihan aku ni.takot dia pengsan! aku kan pemalu *Pitam*,so nti aku bgthu.sbenarnya xbrani nk mengaku.haha!

bajet kami setakat ni maseh kekal rm260, 000 utk suma pkra regarding to our dream house.doakanlah. plis. plis la!

yea.my middle name is Verangan.haha!

til then.tengs for reading.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails