thanks for the click readers!

Sunday, November 18

Berhujan Di Majlis Kahwen

hi readers!
Assalamualaikum..

korang buat apa?cuti skolah neh,korang xdpt wed invitation ke?aku rasa mcm aku dpt byk jugak la jemputan.tapi kad kawen yg lain2 tu,tah ke mana perginya. ada 2,3 jea kot.anak aku 2,rajin dan pengemas orangnya.semua yg dia jumpa,dia buang jea dalam tong sampah. henfon aku pun,dah byk kali jadi mangsa kempen pembersihan terlampau dia tu.paling tragis,satu hari 2,aku check tong sampah sbb cari phone aku.sekali terkejut sampai bersepah2 airmata sbb lam tong sampah 2,bkn jea ada phone aku,tapi ada duit rm1, rm5, rm10.nak menanges aku ble aku tanya dia kenapa buang duit dalam tong sampah?dia jawab

"ampah tu kan,ma?kan?"
-sampah tu kan,mama? kan?

"ni bukan sampah.ni duit.kau engat ni duit Jutaria ke?"

*lap air mata*

yg aku geram bila aku mengadu kat pak hincik,dia blh gelak berdekah2.mcm anak dia buat kelakar.der...apakah! *facepalm*

eh!kenapa cerita aku mcm tade kne mgena dgn tajuk kt atas ni?haha.oke.jom smbg.tengahari tadi aku pg kenduri kawan laki aku kat Batu Gajah.Bapak pengantin ni dulu penah la jadi senior masa laki aku praktikum kt cni dlu.

on the way 2,hujan lebat gle.lucky masa smpai 2,hujan renyai.aku pn siap catwalk pg bwh khemah.skali tgh aku mkn,hujan trun lebat gle.tempat smbungan khemah bocor.mangsanya aku.habis bsh bju aku.der.. malangnya aku.kami blek juga dlm hujan lebat 2 sbb aku bengang,bju aku bsh dr ketiak ke punggung.puii..

taubat aku.pasni tanak pg kenduri kalu nampak langit da gelap.pffttt...!

on the way blek 2,laki aku nyaris tlanggar 'AYAM'

Isteri- abg!ayam kt dpn 2.
suami- 2 bukan ayam la syg. 2 burung wak wak!hahaha!
isteri-perlu ke gelak?x kelakar punn...!
suami- hahahaha!! mcmana sayang blh kata 2 ayam? hahaha!

*Foine!! ayam dgn burung pn, akdu da xdpt beza.pfftt.....!*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails