thanks for the click readers!

Monday, June 20

Baby Boy Saya Bernama.............

Syed Junior's teaching his student. hahahha..

wooweee......
mengidam nak taip entri. -hahhaha
tapik x tau nk tulih ape.
jadik saya dengan sengaje asik nk wat langkau mukasurat banyak².hahahha

semalam saye terjupe buku name baby yg dah berkurun saya beli, tapik x penah bukak. 
saya terjumpe name yang sangat sweet macam teletubbies.. wee....:')
sudah ramai yg bercakap saya akan melahirkan baby boy. 
termasuk bidan yang datang mengurut MIL saya yang tergeliat pinggang berkata, baby saya adalah Syed Junior..

tetibe semalam saya menggatal mencarik name lain untuk baby saya.
saya rase selagi baby saya x keluar, saya akan terus mencari name baby untuknye. hahhaha
semalam yang hening juge, saya telah membuat keputusan drastik untuk memilih konsonan A kepada bakal baby boy kami. same konsonan ngn babahnye lahh.. A juge kan...
before this kan berperang, berpencak silat bagai sbb nak pertahankan konsonan F kan.. hahhaha
tetibe saya dah berubah pikiran.
oke.chill sume. saya maseh di paras kewarasan yang normal. wink.wink.wink. -hahhahaha

name yang saya dah pilih???
jeng.jeng.jeng.
cube carik sendiri.hahahhahha..
clue???
ade jek kat sekitar pages nie. (hah..kelam kabut carik kan readers sume..hahhaha.jupe x???) weee...
name tu pade saya sangat kiut macam teletubbies.
jadik sukati sayalah nak letak hape pon kan..
kan nie baby saya??
maksud name ini adalah Ketua / Panglima Perang.
cool kan.. seswai untuk anak sulung kan?? -hahaha. tade kne mengena.

walaupon senanye kami prefer anak ini menjadik seorang tahfiz untuk menyelamatkan 4 org anggota keluarganye dari api neraka nati. Insya Allah. Aminn... :)

*Maseh dalam dilema untuk letakkan nama Muhammad di tgh² nama @ tak. klu letak, name baby akan jadik terlalu panjang. tah² dapat 2 keping MyKid sebab name panjang sangat. well, bapaknye jek dah ade 3 patah perkataan oke. 
klu anaknye ade 3 patah perkataan + bapaknye 3 patah perkataan + 1 patah perkataan (bin) = 7 patah perkataan!!!


Mama To Be
Mrs. Akmal

4 comments:

Mrs.NZ said...

so most probably baby boy lah ye?hikhik..7 patah perkataan,mak aih..memang masak le nak tulih dlm kertas peperiksaan. :p

apa2 pun get ready je dgn nama for baby girl.mana lah tau kot2 keluar gegirl,idak le kalut nanti kan.hehe..

p/s memang tak jumpa clue. :p

Effa Akmal said...

kak ninie,

hahha.. tulah. klu x bubuh Muhammad pon still panjang jugak. de 6 suku kata. :P

*aik? x jupe ke? kat belah kanan, babystrology countdown tu, atas tu kan dah tulis namenye?? hehe :)

Mrs.NZ said...

Ooohh..Wah Syed Altamies?first time dgr ni,hebat2.Ada bunyi Altimet rappers tu.kalau tak yg 'F' tu apa?

Effa Akmal said...

kak ninie,

hhahaha. melampau la samekan ngn altimet tu.hhahahaha

*yang F tu maseh dirahsiakan sebab bapaknye maseh lagi suke ngn name tu n ckp jgn reveal. hahhahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails