thanks for the click readers!

Friday, June 3

~ oke. terima kasih pakcik laksa!! ~




tade pe nak mengarut kat entri nie arini. just nak share dah dua malam saya di serang kegatalan seluruh badan. ~~ALERGIK~~. oke. terima kasih kepada pakcik yg menjual laksa di nite market yang telah menyebabkan saya diserang alergik ni.

laksa tu sebenarnye telah lame saya mengidam. before this, pegi pasa malam tiap² minggu, tapi x jupe pon laksa tu. ari rabu ritu pegi, tetibe ade plak pakcik tu. terus bagitahu hubby nak laksa tu. hubby pon terus beli 3 bungkus. balik jek umah, saya makan x hengat.. abes licin ngn kuah² sume skali saya minom mcm air sirap tu..hahahha... PADAHNYE.... malam tu abes badan saya merah² kne garu. setelah dipikir², barulah perasan kuah tu ade belacan... atau mungkin ikan yang pakcik tu guna agak gatal. saya siap bersin sepanjang malam sampai pagi, malah sampai sekarang! oke, terima kasih pakcik laksa!!

semalam, masih lagik menghadapi kegatalan maha hebat. menyebabkan saya menanges. yea. saya menanges sebab saya x boleh tido. badan saya dah letih dengan melayan gatal kat seluruh badan, saya jugak asik bersin tanpa henti. sampai habes satu kotak tisu semalam!! oke, terima kasih pakcik laksa!!

saya pon x tahu saya tido pukul bape semalam. last sekali saya tgk jam, mase tu pukul 4:12 pagi. oke. sile percaya. saya tertido lepas penat menanges kot. sambil hubby peluk saya kuat².  nasib baik hubby saya tu penyabar kan.. layan jek perangai saya yang tah hape². hahahahaha..

~ oke. esok saye akan holidays lagik ke Pasir Salak Resort.. yeay!! :)
~ heharap esok alergik saya akan oke. maklumlah. saya x bole mkn sebarang ubat alergik.. T_T




Mama To Be
Mrs. Akmal

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails