thanks for the click readers!

Friday, April 8

cerita minggu ini... hee.. :)

blog saye dah berubah wajah... yeay!!! dah lame dah berazam sebenarnye nak cucuk botox cket kat blog nie, tapik tade mase. hahahha. macamla kau tu sebok beno kan efa!!! hari nie menggagahkan jua diri yg x berape nk gagah supaya melunaskan janji kepada diri sendiri. (hape menda tah dia nie?)
hape nk citer yea minggu nie.. oh.. last wednesday, saya pigi soping dgn hubby saya. saje nk abehkan duet die kan.. biasalah. surirumah sepenuh masa memang favret mengabehkan wang saku suami.hahhaha.. saya jugak dah beli 2 bijik (buah) novel utk mengisi masa lapang saya. nyaris saya x beli 3 tau. nyaris sangat!! nasib baek disedarkan oleh inche hubby yg penyayang supaya jangan tamak. hahhaha..
saya beli novel malays yea murid²... saya x beli novel inggeris sebab saya malas nk bukak dictionary klu saya x paham sesuatu perkataan. hahahha... sape kate cegu bi tahu sume huruf dalam bahasa inggeris?? haa.. cakap! jadik secara jujurnye saya telah beli novel :
1) cinta di awan biru - meen zulaikha
2) juara carta cinta - lynn dayana
jadik 2,3 hari nie saya x akan tidur petang lah sebab saya berazam (azam lagi) nak abeskan novel saya by this week juge..(nati bole mintak inche hubby belikan novel yg saya kempunan tu...hehehe).
minggu nie juge minggu happy bagi saya dan inche hubby sebab........................ 
baby kami dah mule menendang dengan kuatnye. oke, fine. kamu x selesa kan duduk tempat yg sempit?? kami sangat teruja. of kos la kan, our 1st baby. klu dah 7, 8 org anak, nak teruja hape lagi kan?? hahahahha.. hari yang sama kami soping² tu sempat gak g survey baby stuff.. bakal babah baby semangat sesangat nak belikan katil baby yg besar gabak! saya x marah pon klu die nk manjakan baby nie pon, tapi katil yg inche hubby nak beli tu besa sangat. saya rasa bole muat 2orang baby kot. sangat mengarut. malas nak layan. lalalallalala..... 
kami juge sangat teruje lihat baju² baby yg comel².. dan saya sangat tergoda pade dress baby girl dari Pooney. T_T rasa cam nak beli jek.... (sabarlah wahai hati..)
hujung minggu nie kami nak pegi scan baby. nak tahu baby girl @ baby boy. sangat teruja tau.
p/s : walaupon sebelom nie konfiden tamo tahu jantina baby.hahhahaha
hape yang kami harapkan??
baby sihat, sempurna dan aktif sudahla. x kesah pon boy @ girl walaupon inche hubby prefer baby boy supaya dapat menemani beliau menonton bola. cissss.....................................!
    


-hoh...comel bangat budak kecik dua orang nie.. grrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Mama To Be.. :)
Mrs. Akmal 

4 comments:

Mrs.NZ said...

yg 2 gambar budak kecik tu sorang laki sorang pompuan ke?i tgk cute sgt mcm dua-2dua gegirl.hehe..

p/s katil besar tu incik somi dh pk panjang,manalah tau kot2 in future dpt kembar kan? :D

Effa Akmal said...

kak ninie,

tahla..mase search gamba budak kecik pakai topi tu, captionnye tulih cute baby boy. baby boy la kot.wlu rupenye seperti gegirl..hahhahaha...

p/s : hahhaha.mengarut lahhhhhhhhh..... hahhahahaha

Anonymous said...

fa ko thu x aku pun dah beli novel juara carta cinta bulan lepas..best kan cite tu..aku pun ada gak teringat nak li novel cinta di awan biru tu...tapi x bli lagi la..tkot2 x best jew..nati cite la best ke x cite tu

Effa Akmal said...

leenda,

eh, kite slalu jek same citarasa kan.. aku nak nasihatkan ko x payahla beli novel rindu di awan biru tu sebab agak bosan. sumpah! x tipu. aku tertipu ngn caption kat luar novel tu tulis "novel terlaris". but sebenarnye indah khabar dari rupe. much better lagik juara carta cinta. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails