thanks for the click readers!

Thursday, February 17

Keterujaan Melampau Ke i-City..

lambat! lambat hapdek cite ke i-city.. oh... mesti ramai yg cakap,
'kecoh jek minah nie. aku pon da pegi i-city tulah'.
tapi dengan nada bongkak, saya tetap nak citer dan tayang gamba² saya kat sane.. heee.. :)
saya memang dah lame bodek inche syed ke i-city. satu pekara u ols kene tahu tentang inche syed kesayangan saya, die x suke kesesakan! diulangi KESESAKAN!! tapi disebabkan ngn ugutan air liur baby akan berjejer kuar bile lahir nati sebab x dapat tengok i-city ( ni idea dari mak mertua kesayangan saya-hahahah), saya dengan jayanye telah melangkah ke i-city.
hahahaha - gelak bangga.
tiket parking ke i-city ialah RM10. hah... hubby saya kata, "nasib baik sebab baby..". hahahha (adakah nampak seperti die lebey sayang baby dari saya??-oke. mengarut.). kan saya kata, emosi saya x stabil sejak saya peknen nie. jadi anda semua kene redha la dengan emosi saya nie. hahaha. macam hubby saya selalu cakap, 
"sayang, tolonglah. tolonglah jangan masuk dalam fantasi sayang lagi."
hahahaha. ayat ni akan kuar setiap kali saya salah faham dengan apa yg die cakap dan saya mule wat aksi jebek serta kuarnye tanda² akan menangis secara serius. hahahaha.. macam tadi, saya nak mkn laksa, saya suruh die pegi beli, die suruh org lain yg pegi beli.
hei, saya nak kamu yg belikan.
jadik saya menangis. ber-fantasi-kah saya? x kan? hahahaha.
die kate saya berfantasi?? cisss...
- tape, janji saya dapat pegi i-city.
jom tengok gamba saya ke i-city..



 -oke, tengok betol² muke ibu mengandung yg teruja..hahahaha




- ni plak gamba pertame mase memule sampai. terus peluk pokok. hahahaha


- hubby saya x suke gamba aksi² camni. tapi saya pakse. hahaha


- sumpah. sampai sekarang saya x paham kenape hubby saya amik gamba nie. :)


-oke, tipu. saya x tekejot pon tgk kaktus nie. :P


-ni aksi saya dah mule marah. saya nak jalan², hubby saya plak x abes² nak tangkap gamba.


-saya rase mase nie had kemarahan saya telah memuncak. hahhaha



-oke, saya sangat excited nak tangkap gamba depan angsa nie.hahahha


-knon kami pose ala korean drama la..hahhaha


-pokok ni sangat santek. jadi saya pandang, x kelip² mate. skali hubby snap gamba nie.hahahaha


-oke, gemok kan saya? dah. saya tamo cakap lagi. huh.










konklusi daripada lawatan sambil belajar saya nie, saya seronok tengok lampu² jek.hahaha. lagi saya agak frust sebab x dapat beli gelang lampu². saya makan kat apple restaurant - lam area i-city tu jugak. hubby saya makan lamb chop. saya makan fried rice kampung style yg x sedap langsung dan x berbaloi dengan harganye. nasik saya tu rm 10.90!! hape jadah klu x sedap kan?? grrrr......
oke. saya dah puas hati dapat g i-city. walaupon sebenarnye saya mcm saje² jalan² tengok lampu kat tepi jalan. hahahaha. -tulah yg inche hubby cakap.hahahaha.


Saya Rindu Nak Tidur Meniarap - hahahhaha

Mama To Be...
Mrs. Akmal

4 comments:

Mrs.NZ said...

kak ninie pun tringin nak gi i-city ms new year aritu.last2 tak jadi sbb takut lagi jam kan.dpt tgk gamba effa pon jadilah..hehe

Effa Akmal said...

nothing special pon. yelah tgk lampu je kan... hahhaha. sebenarnye jalan yg jammed tu kat laluan utama. klu ikut jalan belakang, langsung x jammed.

Anonymous said...

bash kian i city, ooo g x ajak aku pun kan..aku tengok muke ko berseri-seri je..makin cumil la bashfrend aku ni...x sabar nak tengok bby ko..huhuhu..

Effa Akmal said...

cik leenda sayam, i pegi pon on the spot jek... xde rancang² sbb memule inche hubby tamo pegi. next time kite pegi togetha yea... hahahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails