thanks for the click readers!

Sunday, February 6

eh... saye dapat award. kamu ade??

haaa..neok..saye dapat award. kamu ade?? - ayat poyo. haha. eh, award nie mukan saya suke² copy paste tau. saye dapat nie darik kakak sefufu saya - kak ninie. walaupon kak ninie kate belog saya patut masok kelas peralihan kerana banyak kesalahan ejaan (cisss...), tapik saya x kire, nak letak jugak award nie. wink. wink. wink. :')
mesti korang x tau kan hape maksud award nie kan... haa.. kejap.saya copy paste maksud award nie darik belog kak ninie saya tu..

Tersurat dan tersirat di sebalik Award ini:

PENCIL Yang Besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM Bergerak Tanpa Henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima. (maaf jika gambar ini tak bergerak di blog aku.memang rasa nak tempeleng je time kopipes). T_T

LOGO Bulat Berkelip-Kelip
Jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. Ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.
 
-hoi.giler ah. x berhagak nak copy paste. langsung x tukar font dan isi ayatnye. hahahaha. nampak no pemalas nak edit kan..hahahaha.
hoke l;ah.. saye rase dah cukop puas hati nak berlagak nie.. jadik nak out dulu.. lam minggu nie saye akan follow up cite saye mengidam ke i-City..hahha. penah dengar org mengidam ke i-City? x penah kan. hahaha.. nati la saya citer betape tensionnye hubby saya melayan keinginan melampau saya itu..haha.


mama to be...
mrs. akmal

2 comments:

Mrs.NZ said...

syabas beteh..award ni supaya kamu terus rajin menulis.. walaupun kamu di kelas peralihan..takpe sy suka.hehe.. ;)

Effa Akmal said...

hahahaha...kejam jek bunyiknyer berada di kelas peralihan.hahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails