thanks for the click readers!

Friday, January 28

- S.A.Y.A T.E.R.U.J.A -

hape tah nak cite. arini ari jumaat. besok hubby start cuti. chinese neu year kan... suke g pasaraya sekarang. sume kaler merah... heee.... 
minggu ni hubby asik sibok. mukan minggu nie jek..minggu² yg lepas² pon camtu juge.. terase diabaikan. umpama kain buruk - hade ke perumpamaan ini?? hahaha. saya bukan la nak mengade, tapi saya rindu hubby yg rajin bawak saya tengok wayang dulu tu. haa.... sekarang klu ajak tengok wayang, die tanye dulu, klasifikasi filem tu hape?? 
hei.... saya da lebeh dari 18 tahon tahu?!
die ngn bertenang kate, 
mukan... cite hantu yg kamu nk tengok tu, klasifikasi seram. ibu mengandung & pesakit jantung x boleh tengok.
ohhhh.... hampir² saya rase nak kurung diri lam bilik air tadi tau. protes la konon.hhahaha. tape. saya tunggu filem Nur Kasih The Movie. haa.. tu filem islamik. klu kamu x bawak saya tengok jugak, siap kamu! :P
eh..saya nak share dengan readers saya, saya pegi scan baby saya last tuesday.. wahhh... saya sangat teruja..!!!!

ei,,kiut sangat².. bile doktor tunjuk kaki die, tangan die, then die gerak² badan die, then do some loncat².. OMG... saya hampir menangis...!
-conclusion daripada cite keterujaan ini, suda konpem la, baby saya TIDAK TWIN... cuma SATU saja. tidak twin seperti babahnye, dan maseh tidak tahu girl @ boy.



eh, bile saya singgah umah mak saya di chepor, semangat maktoknye bertanye, baby boy @ girl.. hahhaha. maktok over excited nampak? bile saya dan hubby bagitau x nampak lagi, maktok x percaya. oh, apekahh? katanye, mesti kami nak secret. hah? mak..memang kami x tahu. fullstop.
bile balik ke manjoi, mak mertua kesayangan saya cuma mahu konpemkan if baby tu single @ twin.. dan suda tentu single.. :) . abah mertua saya pulak bertanyakan soklan yang sama seperti mak saya, jadik jawapannye masih same. kami x tahu. yang sebenarnye kami x kesah. asalkan baby selamat suda.
dalam keterujaan saya melihat baby di scan, sebenarnye hubby saya sangat makan hati. kebetulan hari kami ke klinik tu, punyalah ramai manusia, jadik kami datang pukul 8am, kami dilayan pada pukul 1130am.. hebatkan tahap kesabaran saya? - oke tipu. saya langsung hilang sabar.saya da jenuh sumpah seranah penjawat² awam kat klinik tu, baru nombor saya dipanggil. hahahha. ketika hubby saya melihat saya suda menarik muncung itik, die kate, die tamo masok sekali. takot lagi lame pulak. kesian pade patient lain. oke fine. lepas kuar dari bilik doktor tu, dan saya ceritakan betape terujanye saya lihat kaki baby yang comel dan betape comelnye baby itu meloncat², die terdiam dan kate kenape saya x ajak die masok bilik tu?? hah, pulak! yang sebenarnye die x pat time kenyataan, x pat tengok baby tu mase kne scan..hhahahahaha.. sabar jelah ye sayang. next time, k...
eh..sudah² saya cerita tentang keterujaan saya nie. muntah nati sume. saya rase saya patut benti menaip sekarang, kerana saya terase akan mengeluarkan isi perot saya sekejap lagi.. yea. saya da lepas 1st trimester for my pregnancy, tapi alah saya x hilang² pon.. sabar jelah!~ 

Mama To Be...
Mrs. Akmal

4 comments:

Mrs.NZ said...

Baby comellll.... \^_^/

Effa Akmal said...

iyeee...sngat comel.. (^_^)

Anonymous said...

eeee bestnya tengok ada owg duduk lam peyok ko..hahahhaaha..mana pic ko tgh pregnant r..aku nak tengok..aku nak tanya ni..nape aku msj ko x bls????x kan pembawa dari budak jgk kot..jadi x suka msj aku..

Effa Akmal said...

akan cuba dilaksanakan permintaan anda. nati aku letak gamba aku bercoti kat korea eh...?? hahhaha - perasan!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails