thanks for the click readers!

Saturday, July 24

Kau Keji Sangatttt...!!!!

saper yang keji?? memang lumrah kehidupan kan ader org yg x mao amek tau hal kiter, ader gak yg sibok hal kiter dan ader yg terlebih2 nk amek tao hal kiter.. hoke..mari ustazah critekan kesah tentang org yg terlebih2 amek tao hal kiter... 
kesah bmuler pada awal julai lalu.. die nie org luar. diulangi org luar.. die cume istri kpd sedare aku. yang wat aku pelik, die nie jenis yang terlebih2 amek tao hal org (mcm aku ckp tadik la). oke, fine. kiter pon kdg2 amek tao hal org jugak.tapik xla sampai terlebih2 amek tao hal org. -sbg contoh. aku amek tao hal kwn sekerje aku yg sakit.motif spye aku tao bpe ari die nk mc dn aku mgkin mgse relief kls die (hahaha). itu contoh org yg sibok hal kiter. tapik aku x penah lagi (rasernyer) sibok hal org terlebih2. 
contohnyer : 
"eh, ko naper mc? ko saket Aids erh??" atau.....
"ko nie asyik mc jek..mesti ko nk spy laki ko g keje kan?? laki ko ade pompuan lain erh??" (?????) - oke, nie contoh org yg tlebih amek tao hal org..
kiter teruskan ngn citer tadik.. aku namekan die sbg penyibok sbb aku raser nk marah sgt2... nasib baik die jao.. klu tak, aku nk pijak2 jek bahagian abdomen die! si penyibok nie dengan jaya dan bongkaknyer skodeng laman sosial aku.. (aku x sosial la, laman aku jek sosial kan..hahahaha). pastu die pon jadik mcm spy x gune, bace sume status yang aku tulis kat wall dan jadik informer x btauliah kat seseorg yg dekat ngn die. die pon ngn gahnyer bercerite segale yg die bace kat wall aku tu (knon die bgus, tao berita tkini - mgkin die dulu bercita2 nk jadik pembace berita kot..) dan tolong sebarkan citer nie pade org yg dekat ngn die tue (yg bute IT).... aku x kesah klu mende tu hot story.. sgt2 x kesah.. tapik yg jadik hal kat aku tue.. mende tu da 3 minggu berlalu.. diulangi 3 minggu berlalu!! die kepoh bcerite hubby aku masok spital.. hoke.. hubby aku masok spital mase kami cuti kawen ritu.. mase skul holidays (means mase minggu kami kawen la). dan die sibok sgt bcerite tu, mase tu awal julai.. minggu kedua bulan julai.. means jugak, da 3 mggu blalu.. paling myakitkan hati, die kater hubby aku sakit n masok spital kat sarawak. sorang2.. 
FYI si penyibok (konpem die xkan bace), hubby i masok spital kat sini jek.. i yg jage die. masok kul 7am until 2pm. discharged on the same day!! then ape masalah u?? 
die gak kater padan muke, also my hubby takkan dapat pindah ke sini..  
eh, u nie menteri pendidikan kew?? tulah..org yg IQ rendah cam u, mmg sllu pikir negatif.. 
lagi kan..die kate my hubby belikan kereta utk aku utk bwk aku jln2.. hoke, now wat is ur problem?? ade laki aku mintak wet ko x?? ader laki aku mintak ko tolong byr monthly installment x??
biler pikir2 balik, aku raser aku x perlu marah dengan die. sebab org bodoh mcm nie, klu kiter layan, kiter pon jadik bodoh mcm die jugak.. die cume org luar. bukan saper2.. jadik aku cume nk kter 
"Alhamdullilah, aku redha ngn sume fitnah yg kau buat.."
satu hari nanti, aku harap sume fitnah yang kau buat kat aku, akan wat kau myesal sampai kau mati sebab aku xkan maafkan kau sampai biler2..
oke, tetibe nk emo x pasal2.. hey, cheer up la efa! die cume jeles ngn sume yg kau ader.... kepada Pn. Z yg sibok hal org tue, u just a piece of meat to me, so just piss off n get out from mylife!!

-disebabkan mangkuk bin hayun ini jugak, my hubby telah buat kputusan utk deactivate laman sosial kami... terime kasih yea si penyibok!! 
KAU MEMANG KEJI SANGATT!!!!


xOxO
-Mrs. Akmal

4 comments:

Mrs.NZ said...

owh cenggitu al kesahnya..yg dok pung pang pung pang itu ari psl ni la ye.kecoh bebenau sikepoh tu.hai..tapi kan,fb tu efa leh block si kepoh mana2 yg u xsuka dr view ur photo tau.in fact wall pun boleh.kena godek2 sikit la setting tu.chill key!!

Effa Akmal said...

dah block da makhluk tue and da try nk hide wall tu, tapi x bole laa... just bole hide photo jek... :(

Anonymous said...

wei apa kena la sipenyibok tu nak kepoh smpai can tu skali..x skolah ker r

Effa Akmal said...

nk wat cane.. iq die rendah lar..hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails