thanks for the click readers!

Saturday, July 24

Aku Ade Kamoo....

if you love someone, let them go.
if they return to you, it was meant to be.
if they don't, their love was never yours to begin with..

ei...ape aku mgarut nie?? geli tak korang bace entri aku cam ni?? hahahha... tade pepe mksud pon.. cume teringat maser zaman dulu kala.. korang engat senang nk kekalkan hubungan selame 8 tahun?? percayelah sangat susah... dulu kan, selalu jek org cakap "ko tggu die btahun2, neok2 die kawen ngn org laen. buang mase jek!". aku? marah? takpon.. sebab ade seseorg yg very closed to me, berikan kata2 kat atas nie kat aku. jadik aku biarkan die pergi sejauh mane die nk pergi. aku cume harap, 1 day die akan balik dan sedar aku miliknya sampai biler2.. percaye x, aku kne tggu 7 years 6 months utk dengar ayat "will u marry me?" - maseh terase di awang-awangan lagik mase nie..hahahaha. yg aku balas mase tu mukan "Yes" or "No" tapik.. " are you serious??" hahhaaha.. dan akhirnyer blakulah adat2 berikut..

 



nie maser majlis merisik 22 september 2009 (kalau x salah..hahaha)








nie plak maser kami bertunang 28 November 2009...





nie maser kami nikah 4 jun 2010.. sangat cepat kan kami decide nk kawen?hahhaha...



die bukan seorg yg romantik..betol.percayelah. tapi aku bahagia. knpe? sbb biler aku sedih, die akan senyom, pujuk dan pinjamkan bahunyer utk aku. ayat common aku yg die pon dah hafal "u.. i sedih sangat. i nk pinjam bahu u boleh x??". kelakar biler kami kawen, terpkse latih lidah pggil die "abang". mcm budak terencat pon ade sbb kdg2 tsasul..hahahha. (pggln abg tu sebenarnyer pmintaan die).

i will not marry someone that i can live with.
but i will marry the person who i cannot live without.
thanx sayang, becoz always being there for me..

tade per nk tulis dah..japgi nk kuar.hambek baju kat butik.. kang marah auntie tu aku suke2 lambat amek baju.. hahahha.. baju rayer?? mukan2.nie  mukan bju rayer (memule nk wat bju rayer, tetibe terase nk bli baju len..so, bju nie akan jadik baju melaram utk kduri kawen cousin next week!!hahahahha..) ken nie pemberian Mak Teh (makteh hubby sayer sebenarnyer..saye tumpang jek..). (makteh, bju efa da siap!-mekasih byk2).ken satu lagik ken batik terengganu pemberian kawan baek-linda (sayang u lebey la..nati u kawen, i hadiahkan blanket hoke..hahhaha), one more pemberian cousin.. de banyak hadiah kain tau..tapik sume kaler ijau..konklusinyer..ken2 yg len, tggu turn yea.. hahhahaha

xOxO
-Mrs. Akmal

2 comments:

Mrs.NZ said...

baju raya????

okey taun lepas pakai baju nikah masa raya,taun ni baju tonang la pulak..hahaha so pathetic!

Effa Akmal said...

hahahahha... keciannyer..tulah..da jadik chef bjaye kat sane, y not try tuka profession, jadik tukang jahit plak..hahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails