thanks for the click readers!

Saturday, July 3

..SEBULAN SUDAH MENJADIK ISTRI...

salam..weehooo... ape nie?? entri yang x boleh blah.. de kew yg marah sbb aku x update entri?? rasernyer tade kan?? de kew yg tnanti2 crite aku nie?? -cehh..tetibe pasan knon mcm writer tkenal... hahahahaha.. knpe aku x update?? sbb m.a.l.a.s + agak bizi lately..about wed?? photos?? erm.. hoke lar,bagi la kowang tgk kan gamba2 yg x byk sgt tue.. sbnrnyer nk letak byk2 tapik gamba wed kat sebelah aku x ditransfer ke pc aku oleh suami yg tcinta..
konklusinyer : gamba tu die hangkut sume ke sarawak...










































ni maser gamba kami nikah... rasernyer sume posing tade yg over kan...???? hahahhaha... next is... my wedding maser kat dewan taman meru.. hoke, sorry to say this.. gamba nie sume ehsan dari kawan2 + sedare mare, sbb gamba wedding kat venue ni yg aku maksudkan tadik telah dibawe ke sarawak without transfer it first kat pc aku...




















































...hoke..next is... my wedding kat dewan sg tapah plak...




























dah..dah... cukup2.. kang muntah korang tgk sumernyer..hahhahahaha....
eh..korang sebenarnyewr banyak sgt nak share lam entri nie... tapik takot korang muntah bace nati.. so, aku sambung kat entri lepas nie..haa..hambek, aku nk update entri byk2 mlm nie.. hambek korang!! berjembek2!! hahahhaha... adios...

-mrs akmal-

5 comments:

Mrs.NZ said...

jadik?suda seronok menjadi yistri?hahaha..ada bc fb psl terpaksa berjauhan.takpe,bwk2 bersabar.insyallah pasti ada hikmahnya.

p/s tgk pic kawen effa mmg mengimbas balik kenangan wedding i..especially time nikah tu.u look so pretty.Shasha make up utk nikah je atau majlis skali?

Effa Akmal said...

kaksha, x mekap pon utk dua2 mjlis.. lambat booked mase tue..so amek mekap kat epo jek.... huhuhuhu

Anonymous said...

gambar masa akad nikah aku paling suka tengok..cantikkkkkkkkkkk sesangattt....x sangka aku blh dapt kawan cantik can ko kan..hehehe..

Anonymous said...

aku dah jumpaaaaa....hahahahaha
dah thu can ne ko leh tahu aku baca blog ko..

Effa Akmal said...

hahahahahha...tahniah!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails