thanks for the click readers!

Monday, April 25

The Next Destination is............


LANGKAWI ISLAND.

next friday i will go to Langkawi Island.
dapat pakej murah kan.. mestila hati sangat gedik mahu ke sana. hahhaha.
tengs to my hubby yg sanggup nk membuang masa melayan perangai isteri peknen die ni.
hahhahahha. - gelak jahat.
hope pinggang saya akan bertabah. 
namo la diserang saket pinggang mase holiday kan. (hopefully).
namo diserang cramp di kaki sewaktu soping.
dulu, penah la berangan klu x peknen lagi, nak pegi ke Lake Of The Pregnant Maiden.
ade org kate klu minum air di tasek tu bole peknen. 
tapi sekarang x payah la minom.
klu minom juge, mau kuar kembar lak nati.hahahahha
saya sedang terpikir, bagaimana saya akan bertabah semasa menaiki feri nati.
sebenarnye saya ada masalah dengan laut. 
saya mabuk laut. saya x boleh hidu bau air masin tu.
mau muntah bergelen² nati.
agak² ade x ubat utk hilangkan masalah mabuk laut saya ini?
hahaha. - padan muke kau!
lagi saya dah terpikir mau borong coklat disana. 
tapi dah janji ngn diri sendiri tamo makan banyak² @ secara membabi buta.
penah dengar info - baby akan jadik hyper active jika ibunye suke mkn coklat semasa peknen.
uish..ngeri jek dengar kan..


sedang membayangkan akan berjalan ditepian pantai yg santek nie bersama inche hubby.
sambil ditemani burung² berkicauan.
bunyi ombak yang menderu². 
hamboi!! angan² kau melampau² efa!!
hahahahha. - petanda awal suda gian mau bcoti... :)


dapat kutip cengkerang yang macam nie. 
hahhahaha.
oke. harap² jangan ada yg tertipu ngan gamba nie. 
tade maknanya nak kuar pearl yg dah siap kaler² macam nie.
klu nak, bole carik kat kedai survenier.
berlambak hoke. 
- lupe nak mention. yg tiruan punyelah yea..
hahhahaha.


buat aksi macam ni bile hubby nak tangkap gamba.
hoke. mengarut.
lemak extra dan selulit merate² sekarang. 
tengok diri sendiri lam toilet pon rase nak muntah darah,
ini kan plak nak wat aksi cenggitu. 
klu diri sendiri x muntah, mungkin hubby akan muntah dulu.
hahahahha.


kalu boleh, nak paksa, inche hubby culik burung nie bawak balik ipoh.
hahahhaha.
oke. cukup!
imaginasi melampau.

*semoga kami selamat pergi, dan selamat pulang. wee............. :)

Mama To Be,
Mrs. Akmal


2 comments:

Mrs.NZ said...

selamat bercuti! oh ubat tahan muntah ada berbentuk pil.tapi.... haru di consult dgn doc dulu okey.take care.snap pic byk2 k. :)

Oh dan harus bagitau ini.Laksa tersedap kak ninie dapat makan kat Tanjung Rhu.Kalau sewa keta just ikut map dari kereta kabel tu terus je sampai tanjung rhu betul2 depan pantai.Can check the pic kat fb i.Good Luck!

Effa Akmal said...

kak ninie,

alasan utama saya ke sana kerana tergoda dengan gamba laksa dalm belog kak ninie itulah.... hahahahaha.. akan memaksa inche suami mencari laksa itu sampai ketemu.hahahahhahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails