thanks for the click readers!

Friday, January 7

Last Year & Neu Year

dah masuk tahun baru. yeay! ape azam baru?? em..tade kot. oke.tipu. mestilah saya ada azam baru. saya rasa azam baru saya ialah :
  • nak kurus.. - x payah la korang teruja sangat. tetiap tahun aku tulis ni lam list azam tahun baru, tapi rasenye lom penah tercapai lagi.hahhaha.
  • nak jadik isteri terbaik utk hubby... - ceh..mentang laki dah dapat pindah cni kan.. :P
  • nak tambah koleksi cadar... - hubby saya sangat marah dgn hobi saya nie..
  • nak jage family dengan baik - hee...ade bite baik kah???? hahahhaha... well...
  • saya nak makan durian belanda.. saya akan cari sendiri. saya akan dapatkan sendiri.hem. - hape punye azam nie??hahahhaha
x banyak pon azam saya. ada lagi azam saya sebenarnye. tapi tamo la tulis kat cni.nati korang terkekek² gelak pulak.haa.... nak kurangkan dosa korang tu..hehehe.
taun 2010 memang banyak kenangan.. happy ade, sedih ade, yang over happy pon hade. 
  • yg happy tentulah sebab da tuka status dari 'cik yg manis' kepada 'puan yg gemok'. hahaha
  • yg sedih sebab opah dah tade..
  • hubby 2 kali masuk spital sepanjang tahun lepas. 
  • happy sebab hubby dah dapat tukar ke cni. jadi tadela separate lagi mcm dulu. tetiap ari duk mengadap muke die. tetiap ari duk berkepit ngn die. tetiap ari duk berdating ngn die.
  • happy sebab dapat bite gembiwe yang kami tggu² selame lima bulan berkahwin.. insyaAllah, doakan semuanye berjalan lancar. (haa...teruja x korang dgr??-hahhaha)
saya rase emosi saya menjadi tidak menentu sejak akhir² nie.. maaflah. doktor kate nie sume normal. normal hoke. normal. oke. think positive. tapi saya stress... saya x boleh tidur malam..menjelang subuh baru bole tidur.. haih... sampai bile nk jadi camni?? tolonglah.............. lame lagi kew? bile hormon nk stabil nie??? bile?



SayaMakinGemok.
Mrs. Akmal

3 comments:

Mrs.NZ said...

Tahniah effa,kak ninie baru baca blog ni.hari tu singgah umah mak kamo.kamo takde kat umah.hihi..take care n baby tau.Congrats again :)

Effa Akmal said...

tengs kak ninie..mak pon ade cakap kak ninie singgah rumah, yg lebey menyedihkan, knpe la mak x kol gtau kak ninie ade kat umah mase tu.... mesti saye berkejaran ke cepor time tu jugak!!! :(

Mrs.NZ said...

alahai..tulah.kita pun mcm terjah je tak calling2 dulu.hehe.takpelah,insyallah ada rezeki jumpa lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails