thanks for the click readers!

Thursday, December 9

saya tidak tahu apa yang saya rasa. fullstop!

oke.saya dah lama x hapdek belog saya. kan saya kata pc kesayangan saya telah rusak?? RUSAK!!!! saya juge agak bizi dengan hidup seperti nomad yang saya lalui belakangan ini. dalam seminggu, saya terpaksa bahagi²kan hidup saya bersama suami di dua buah rumah. saya maseh penat, minda saya penat, jiwa saya penat, hati saya penat..sehingga encik migrain yang telah lama tidak menyapa, telah menyerang saya dengan teruknye semalam. saya terasa seperti nak hantuk kepala saya yang agak keras nie ke dinding. huh.
jadik hari nie saya pon x tahu nak tulis hape kerana saya kehilangan idea - mungkin bole salahkan encik migrain semalam telah menganggu tumpuan saya hari ni. semalam, lepas telan encik ubat yang macam² kaler macam coklat smarties - hahahha. saya habeskan novel yang saya baca sejak 4 hari lepas. oke. hobi baru saya. membace novel. saya membeli novel setiap minggu. yes.saya bukan la penulis yang baik yang bole menulis sampai orang ade perasan sedih ke hape. tapi bak kate writer yang saya bace belognya recently - saya tidak pandai melukis, jadi saya tidak tahu bagaimana untuk melukiskan perasan saya. 
saya ada cerita kelakar. semalam, saya pegi tesko ngan family in law saya. bercadang untuk buat kek hari nie. so, mase tengah cari bahan dengan adik ipar - kakcik, saya dan dia terpisah. diulangi terpisah. hahahha-bajet macam thriller semacam je kan?hahaha... jadik saya dengan selamba meneruskan ekspedisi mencari hashbrown dan jus epal + aloevera favret saya. tetiba saya ditegur oleh seorang pekerja tesko. 
"datang dengan sape?sorang je ke?" 
-hoke,bole gelak semua sebab saya pon gelak. 
saya jenuh pikir if saya pena jumpe die kat mana² tapi betol² lost -lupa ingatan. saya kemudian jumpa semula hubby saya. saya tanyala, kot² tu kawan dia. die kate x kenal. die beri arahan, jangan berjalan jauh dari die lagi. huh?? - sape yang nk ngorat isteri gemok u nie? hilang akal ape? -hahahha. sejujurnya, tetibe dia beremosi. oke fine.sampai rumah die tuduh saya flirt. FLIRT. helo... wat lawak antarabangsa ke?????
saya teringat satu pepatah mase saya surf belog² lain. blogger tu tulis...
"boys are stupid. throw rocks at them" 
-hhahaha.bayangkan klu kite pakat² throw rocks kat bebudak nie... pupus habes sume kan...
saya terasa mau throw rocks la kat budak tesko yang saya ingat memula dia adalah 'kenalan' saya @ hubby.-haha.. salah saya jugak kot.sape suh gatal mulut g tanya kat hubby camtuh an...
tapi bile kuar perkataan flirt..saya terase nak ubah pepatah kat atas kepada...
"boys are stupid. some men too. throws rocks at them, pots and pans too..."
-hoke jugak kan? walau dia dah mintak maaf.hahhahaha


women are weirdo?? 
-err...really??
MRS AKMAL

2 comments:

Lin said...

hahaha. jeles tande nye sayang ;)

Effa Akmal said...

tapik klu jelesh melampau?? huh... rase mao rendam kpale lam baldi jek..hahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails