thanks for the click readers!

Saturday, August 28

Pepel..korang ade?

 sayer pandai tau anyam ini ketupat..sile pecaye..!

arini dah ari sabtu..eh..sabtu mggu depan hubby sayer balik tau..haa..pasni korang jgn nk mengate aku tade laki la hape, laki aku balik tau mggu depan.kau ade?? tade kan....??? hehehehhe... hepi terlebey. semalam g shopping, jenuh berjalan sampai saket² kaki, tapi aku masih meneruskan pencarian baju raye kaler baby blue ngan gigih.. tapik bile da pkul 3ptg, dan da 5 pasaraye aku da jelajah, tapi still x jumpe yg berkenan dihati..tetibe masuk 1 butik tu..huih..tergoda beb. diulangi ter-go-da. ngan kaler pepel.. tanye kat akak salesgirl tu ade x saiz M..?? akak tu wat muke heran. die amek pita pengukur (xtau lew hape name sebenar-yg proper utk tape ukur bdn tu..).die kate "dik, adik kne pkai bju saiz S ni..M nati besa sgt..". oh, apekahhh??? tetibe terase diri kuwus (blueekkk!!!).. akak tu puji aku da kuwus sbb before this (the last 2 months), bli baju kat situ ngn saiz M.. (aku beli baju kaler pepel 2 mukan sebab akak tu puji aku kuwus yea adik²...) balik² tu tuwus kol encik syed. 
cik isteri : you, i dah beli baju raye dah!kaler pepel.
encik suami : baju i??
cik isteri : i x beli sbb nati klu i beli u komplen ketat la, hape la..(alasan)
encik suami : alah..i nk menajuk la...
cik isteri : eh, knpe pulak? tapi tadi i de belikan kaen pelikat utk u..hahhaha..(xtau pew motif)
encik suami : owh,yeke?tu jek u beli utk i?? hahhahaha..tapela, nati kiter shopping 2nd time yea.. i nk belikan baju raye utk u...(yes!!!)
cik isteri : u, i nak baju kurung 2pasang, 1 heels dan 1 wedges.. boleh kan??
encik suami : hahahha..knpe nk banyak² nie? nk pegi raye ke mane? nk kutip wet raye eh??hahhaha
cik isteri ; eh, u..knpe 'kede' sangat? i isteri u kan? i mukan budak² kat welfare kan?-sambil wat suare mengade yg amat..
encik suami : hahahha..u, kede tu hape??
cik isteri : kede pon u x tau?? kede tu kedekut laa.. hahahha
lagik yg menambahkan keseronokan (klu anak² sepet aku, derang akan mengeja seronok kepade senorok.siyes klaka!), dapat bonus, dapat cuti raye yg lame.. before this aku dijangka start keje 13hb sept. giler hape, raye ke4 da start keje?? pastu tetibe ari kamis ritu dpt bite gembire.. dpt cuti until 16hb sept.. hoi..rase nk bergelek ats meja meeting itu hoke..
tahun nie hubby kate raye kat side die dulu..tapi ape kesah? umah kitorg x sampai 20minit perjalanan pon..hahahaha..so, pagi tu masih bole dtg umah my mum, salam², mintak wet raye kat abah..hehehe.. pastu bawu ekot die lik kampung.. 
hal ni tamo pikir sgt..yg penting just nk tunggu die balik. x sabar nk g jelajah bazar ramadhan ngn die dan ekspedisi pencarian baju raye secare gigih ngn die pulak... i mishh u sangat dah nie....

*sayang, hurry up back!!!


SayerTakSabarMahuRayer
Mrs. Akmal



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails