thanks for the click readers!

Wednesday, August 18

A.M.O.I

ape amoi?? haa.. mesti korang tertanyer².. "pehal budak nie tetibe taip entri amoi??sawan ke hape?".. hikhikhik..name amoi nie sebenarnyer diberikan oleh sedare-mare sebelah emak aku. aku pon x tahu knpe aku dipanggil amoi sejak aku kecik.. tapi bile aku da besa, dan da pandai memberontak biler dipanggil ngn name amoi, jadik mereka da x panggil aku amoi lagik.. aku x suker dipanggil ngn name amoi. mak abah aku pon panggil aku ngn name elok² tau..pehal korang nk panggil aku ngn nickname amoi tersebot?? haaa...sile jawab! jawab! 
biler da besa² nie, korek² siket darik mak knpe aku dipanggil ngn name amoi, bawu la tau.. knonnnyer, tersebotlah kesah..(tayyib...), mase kekecik dlu aku nie kategori cerah la.. nati aku upload gamba mase aku putih berseri tu yea..hahahah..sekarang da hangus terbakar-rentung. so, dulu aku nie dipanggil anak cine la..putih tu pon sebab mak aku anti sangat kat nyonya jahit baju kat kawasan umah dlu..(mase tu mak preggie la..). heceh..mesti nk menanges korang bace citer riak aku nie kan??hahahaha..
ingat lagi..mase umo aku lam 5 tahun..maser tu tahun baru cina. abah & mak bawak aku g pasar jelapang. tetibe de sorang sami cine tu nak bagi aku angpau.. engat lagi rupa paras mak aku yg marah biler aku nk amek angpau tu.. hahahaha.. rerupenyer sami tu engat aku anak cina jual sayur kat situ.. pastu salah mak aku jugak la..die pakaikan aku baju kaler merah menyala..pastu potong rambut fridge kat depan.. kan org da salah paham! ish..mak nie.. knpe x bagi acik amek angpau tu?? rugi betol..hahahaha
eh..balik keje nati aku sambung lagi entri ni..tata..


*NakGikejeDa...

Sayer bukan amoi..sayer effa.
Mrs.Akmal

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails