thanks for the click readers!

Friday, May 28

besok si die balik...!! hoyeh!! hoyehh!!


so, feel much better now.. selepas dengar pujukan dari tunang tersayang..
" takpe la B. nak wat mcmne... nati kite hnymun pepuas yea.."
- jgn salah faham. maksudnyer spend time together hoke....
besok ari ahad sabtu.. tunang aku balek..hoyehh.... best tau! nati pat spent time same2.. tgk wyg midnite - pas kawen mksdnyer. (yg xpenah kitorg wat spjg 8 thun lebey kami kapel + tunang).
mishh him demm so muchhh.... 
mggu depan aku naek pelamin (hopefully pelamin x runtuh..hahhahaha).. pelamin aku?? owh..tggu wedding mggu depan.  aku akn naek pelamin 3 kali tau..knpe 3kali?? 1st mase btunang.. 2nd mase nikah nati dan 3rd mase bsanding nati... biarla org nk ckp hape pon.. sukati aku la nk wat pelamin bape kali pon..korg kesah nape?? - hahahha
tema wedding aku?? baby yellow lar.. tamo pkai kaler yg terang2 sbb kulit hitam cam keling..hhahhaha. sebenarnyer decide nk pkai kaler purple.. tapi tetibe pihak lelaki nk kaler tu.. lastly, ekot pilihan mak 
- pkai kuning la acik..bawu npk cam raja sehari..(???) 
- mak, name acik memang raja pon..so tetiap ari acik jadi raja. tapik nape mak x suh acik pkai bju kaler kuning hari2??? hahahahahaha - hoke, enuff (stil smiling).
hari ni mak mcm sedey.. sbb katenyer nati anak bongsu die yg manje, yg sllu wat bising, yg sllu wat kepoh lam umah da berpindah hak milik kepada Syed Mohd Akmal.. plg touching, mak kate, this hari raye, its nothing to her..i'll be celebrate it wif my family in law.. maybe no more beskot raye handmade as usual. no more choc cake on the table... (mom, plis.. u made me cry now..)
aku manje?? agak manje..(sebenarnyer tlalu manje - i think more wif abah).. jadik pkahwinan nie wat aku jadik sedey utk melangkah kaki kuar dari plindungan abah...
-mak, abah.. i love u both..  :(


xoxo
-efa-



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails