thanks for the click readers!

Saturday, May 29

aktiviti yg melenguhkan kaki...

hoke.. entry x boleh bla kan..??hahaha..nk citer, aku baru balik dari bjalan2.. kaki lenguh + rase cam nk putus.. tghari tadik g wedding kawan sekolah Nur Adilah Bt. Hashim kat dewan UMNO.. cantek sgt2 die tadik.. aku pon teruje ngn deco dewan die..(terpesona mgkin lebey baek..).. tema putih + silver + hitam (kot-hahahahhaa, x sure sbb family die pkai bju kaler silver, deco putih + hitam). pelamin die cantek sgt.waa... so sempat la aku snap beberape pix untuk korg tgk...



*gamba ni gelap cket sbb aku snap mase pgantin baru sampai.. - sibok jek tgn pemain kompang nie..haih..









* aku pat snap pix ni maser bdiri tepi tiang.. hoke, mesti korg nk komen, x nampak muke pengantin kan..hahhahaha.. AAK?? - AAK stand for Ade Aku Kesah?? hahahaha








* hoke..sekarang aku bdiri betul2 depan pengantin..sbb tu dpat snap pix nie..hahhahaha...








* dan aniq mcm bese, sbok nk memenuhkan gamba die lam fon aku... tatau pew motif nk bgamba kat sebelah bunga runaway nie..haih...










* dan nie sourvenir darik pengantin.. :)






to dilla, selamat menjalani kehidupan berumahtangga (atau berumah batu-skrg org da x duk umah btangga papan lagik da kan??hahhaha) - heceh, macam ko da lepas jek efa, sibok bg nasihat ko yg x berape nk bagus tu..hahahha... 
lepas aktiviti menggedik kat wed dilla, aku g GM.. kakak aku yg preggie tu cbok nk minom air laicikang.. sampai kat kedai tu, boley die kate, "aku nk ais kacang santan la.." hampeh btol... pas minom2, jenjalan lam GM jap..tapik kasut wedding yg dicari x bjumper. upset sgt.. 
mesti korg pelik nape aku carik kasut wedding kan?? mmg la butik pgantin da sediakan kasut, tapik kasutnyer saiz 6.. haje gile aku nk pkai kasut besa cam mcdonald cenggitu?? -hahahaha. kaki aku nie kan ala2 cinderella... saiz 4 @ 5 jek (4 kat vinnci, 5 kat nose-hahahha. nie aku da gtaw saiz kasut, berday aku next time, sile hadiahkan kasut hoke...-hahhaha)
pas kuar darik gm, decide kne carik jugak kasut tu arini sbb esok nk g tepeng, fitting bju. so trus drive ke tesco station 18..-jao badak aku g carik kasut.. tapik tetap x jumpe yg bkenan... haih... kne mandi bunge kot kaki aku nie, bru bjumpe yg bkenan dihati..hahahhaha..
so, akhirnyer balik ke umah, lam keadaan ribut petir, hujan lebat.. dan tiade kasut yg didapati (betol kew ayat ko nie cegu bm???) hahahahha..
so esok pas balik darik tepeng, tpakse truskan journey mencari kasut wedding.... :) 
hoke, cukup utk entry kali nie.. penat tgn aku menaip...

xoxo
-efa-








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails