thanks for the click readers!

Wednesday, October 31

HOW TIME FLIES!

hi readers!

assalamualaikum..!

sejak2 thu blh update entri gne fon,twus aku asik nk update jea.boleh?haha!

esok da 1 November kan.lagi 2 bulan kita akan tinggalkan tahun 2012.kejap jea rasa.minggu depan budak SPM dah start exam.lagi 2 minggu, start cuti sekolah.eh.kenapa aku rasa macam cepat sangat ni?time aku sekolah dulu,lambat mcm siput je nk tggu cuti skola.

alhamdulilah,da lebeh dari setengah tahun pun aku lalui tahun 2012. dan bermaksud dah 2 tahun aku jadi housewife.aku start resign bila dah pregnant.laki aku x bagi keje.tahla. aku suka jea kerja. duk umah pun aku suka jugak.haha.bila dah ada anak,aku nak jugak keja @ sambung belajar. tup tup,aku dapat sambung ijazah pendidikan major - sejarah.hepi sangat.tapi dekat Kota Bharu,Kelantan.hoih..jauhnya! mintak tukar maktab terdekat pn xdapat.

masa 2 tengah fully breastfeed.anak baru 5 bulan.dilema sungguh.dengan berat hati, terpaksa tolak.ramai org ckp aku bodoh.aku diam jea.diorang x faham.tape.aku maafkan aje.kalu diorang kt tpt aku,apa agaknya pilihan diorang?aku pilih family + anak aku. 5 tahun bkn jangkamasa yg sgkat. 5tahun mcm2 blh blaku.aku xnak miss 1 pun pkembangan ank aku.kau sggup ke kalau laki kau called bgthu -anak dmam.mnanges.mragam.- tapi kau jauh.xdpt comfort dia.tenangkan dia.atau plg tragik,ble kau blek umh,anak kau xnk kt kau sdri.xkenal pn kau sapa sbb jrg jumpa.kau sggup?aku xkan sggup.

jadi aku anggap rezeki aku nak bgelar seorang GURU,bukan disitu.aku redha jea.m0ga Allah buka rezeki aku kt tmpt lain.

jadi hampir stahun ni,aku jaga anak aku sdri.aku happy jea.wlau kadang2 bila org ty knpa aku x keja padahal ada je dip akauntansi.ble tgk kwn2 ada kerjaya,bli mcm2.aku rasa mcm down jugaklah.tapi aku slalu think +ve.mgkin ada hikmahnya.suma 2 rahsia Allah.

aku wat hal sdri jea.kdg2 up status fb.kdg2 up entri.2 pn ada jea yg menjeles dgn aku.tahla.pada aku,kalau kita asyk cari salah org,kita xkan npk salah sdri.

dah.ckuplah aku luah perasaan.

thanks for reading!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails