thanks for the click readers!

Wednesday, September 19

Adam Dan Hawa

hi readers!

Assalamualaikum.
saya ni bukanlah peminat tegar Aaron Aziz ke apa.dan ni jugak bukan sponsored post okeh.so jangan risau. cite ni kan sekarang tengah hot. sapa yang tade siaran astro, rugilah. lagi rugi for those yang ade mangkuk astro,tapi x bayar bil astro, then x boleh tengok jugek. lagi keshian kalu ade siaran astro tapi x beli mustika packed.jadi haruslah rasa keciwa macam nak masukkan kepala dalam tong sampah sebab Adam Hawa kat mustika HD channel 134.hahha! gelak jahat.

drama rantaian nie best la sebab adaptasi novel. saya x penah baca pon novel nie sebenarnya. tapi masa 1st episod terus jatuh cinta, malam esok tu merayu terus kat hubby, belikan novel nie sebab x sabar nak tahu ending!hahha! bila dah baca novel, kirenya hati x la tertanya-tanya whats happen next episode kan! keji. 

saya suke ngan heroin cite ni yang pegang watak Ain Hawani tu. muka dia sweet sangat. tolonglah! boleh x jangan cakap retina mata saya rosak. please la setuju dengan pernyataan saya tu. memang sweet kan? teringat dia berlakon dalam Filem Cun pegang watak Manis. budak terencat akal kan...

saya tamolah bagi sinopsis cite nie kat sini sebab nati korang-korang dah x nak tengok pulak. kesian dak Aaron Aziz tu.dahla hensem. eh! kau dah kenapa? sentap hati laki kalu baca statement nih. 

korang kalu x baca lagi novel nie, boleh pi beli cepat-cepat. alah kat Mydin, bawu RM17.90 jek. jangan kedekut sangat. eh!kau apahal? haha!

kat situ tulis 9malam kan? sebenarnya pukul 10malam.

nie novelnye.jangan lupa carik dan baca kalu dah x sabar nak tau ending macam saya.haha!

alah.tapi pada korang yang x minat nak langgan astro @ x minat nak beli novel.boleh jek korang cari episod yang lepas-lepas kat internet kan? kat youtube smpai episod ke4 jek yang ada rasenye.so pepandai la korang carik source yang lain hokeh.xpon boleh jek like pages Adam dan Hawa kat facebook DramaAdamHawa. biasanya admin akan update dan upload drama tu bagi sesape yang xpat tengok kat astro tuh.

sekarang episod ke berapa, saya pon x tahu.pakai tengok jek.hahha! tapi sekarang Ain Hawani dah further study kat Aussie. pasni dia akan jumpe Adam kat sana tau. ceh!nak jugak tu bagitahu what happen next kan! hahaha!

hoke tu jea untuk arini. saya share drama yang saya suke tengok. sharing is caring!


*hubby selalu keluarkan statement nie time bini dia tengah asyik tgk Adam Dan Hawa.
"alah, ayang nak tengok Aaron Aziz tu watpe. tengok je abang nie. kan muke abg macam Aaron aziz?"
OMJ!!!!!!! *pitam*


thanks for reading!

love,
mama feyash

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails