thanks for the click readers!

Wednesday, September 29

rumah sangat ceria sebab ade baby....!!!

huih...sangat tidak sabar nk taip entri nie. nak taip cepat² pastu nk sambung main ngn my new nephew.. my sister da deliver baby dah 28 september aritu..(means semalam lah..- poyo jek aku nak letak tarikh..). and saham MEGAT ANIQ ISKANDAR semakin menurun lahh... huhu. die sangat jelesh hoke..sume barang nk campak kat baby..huh.hape punye abang nie?? ish.ish.ish.
so.. tadaaa..... ni ahli keluarge bawu kami...
selamat datang MEGAT AQID ANAQI..
semoge kamu menjadi anak yg baik, yg mendengar kata, yg comel dan cerdik! 







hoke. abang aqid sangat sibok nak join bergamba same. layannn jelahhh....
tengok baby..tetibe rase nk jerit jek.... 
" B, i nak baby! nak baby! cepatla. cepatla.".
hahhaha... oke.agak melampau permintaan itu. 
oke. next time hapdek lagik... nak sambung kacau aqid.... he's so adoreable..daaaa....... :)

*b, i nak baby..boleh x??? - dengan suare yg mengade dan sengaje dibuat²..hhahahha

RaseNakBawakAqidPegiKejeJek.NakTengokAqid24Jam..Boleh??
Mrs. Akmal

3 comments:

Anonymous said...

cumilllllllllllllllnyeeee.....eeee geram aku tengok..macam aniq masa kecik2 je kan..

boleh x kalau ko poskan si aqid ni untuk aku..alah courier xpe, satu ari dah blh smpai..hahahahaha..bestnya kalau pat main ngn dia..

Effa Akmal said...

hahhahhaha..he's adoreable kan?? hih. aku x boleh courier kan die, sebab nati org engat aku buang anak gne stail bawu.hahhahhhhhahhahhaha

Anonymous said...

fa anak kak ida dah besr lom..dah umur bape r..dah blh jln lom..mcm aniq x nakal...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails