thanks for the click readers!

Saturday, May 15

sile besihkan skolah anda!!

penat la baru cabot lari dari gotong royong perdana sempena hari guru. kate hari guru, tapi suh kami besihkan skolah.memang x patot. yg lagik wat aku bengang, boleh derang bg job cuci tgga kat aku?? weh... xde job len ker nk bagi? tadi punyela aku btungkus lumus sental dinding tangga..bebudak tu aku pakse mop lantai. berjejer air dari tingkat 3 ke bwh..mmg mangkuk.. geram betol aku.. pas sejam setengah aku dok tertonggeng2 kat tepi tangga tu, bru la siap sume..tu pon aku malas nk besihkan pasu bunga kat tepi tu..-sile maklum, cik effa mmg pemalas bhgn bunge2 nie sume, oke.. pastu sesi memenatkan tgn selesai aku tgk bebudak tu sume da blah..tah mane derang pegi.. memule mintak 20sen nk tipon parents, then derang boleh blah jer trus..boleh camtu?? 

so aktiviti selepas balik ke umah..aniq da mnunggu depan pintu.. "haii acu"-ayat common darik aniq. tu tande2 awal die akan mintak sesuatu.. "kite g jenjalan x arini?". wth la kan, aku bru blek, then tye soklan yg tah haper2.. hahaha. then my mom said..jom blek kg, edar kad..kad?? alor... bru ingt nk rileks2 arini..haih.. 

gotta go..tha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails