thanks for the click readers!

Sunday, May 23

mimpi the series..

korang mesti penah mimpi kan?? tapi penah x mimpi yg berulang2 @ bsambung2???? (knon cam mimpi the series la-hahahha). tapi mimpi aku lately pelik sgt..sgt2 pelik.. lam mimpi tu de sowang lelaki (yg pasti bukan bakal laki aku), yg ckp merepek2.even mcm mgugut pon ade..selalunyer pas tjge tu mesti jam kul 3 pagi.. tu mimpi gangguan setan ke hape, aku pon tatau.. penah tau lam mimpi tu laki misteri itu bkate (da cm pbace berite plak aku) 
"hanye mati yg akan pisahkan kite"..
nie betul2 misteri.. harap2 ley find out saper lelaki lam mimpi tu before aku kawen.. (sbb die selalunyer akn muncul mbelakangkan aku)
haih..knpe la tade mimpi yg indah2 utk aku?? mimpi g holidays kew.. mimpi dapat harta karun kew.. mimpi jadi OKB kew.. abes2 pon bagi la mimpi cam tunang aku sllu mintak tu.. 
"u mimpi ape semalam? mimpi jadik ustazah kew??" 
hahahhaha.. KKS!!!! KKS stand for Kau Keji Sangat!!!


ngah pk " aku jadik ustazah? hilang akal ape??" -hahahhahahaha









xoxo
-efa-

2 comments:

Mrs.NZ said...

mimpi kena basuh kaki hokey..

Effa Akmal said...

hahhaha..da basuh pon mimpi mgarut gak..hahahhah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails