thanks for the click readers!

Monday, May 24

bi.zi..

esok ari yg bizi.knpe bizi?? sbb esok pepagi lagik kne g tempah banner, byr wet mekap and kne cepat2 siap then g keje.. tah knpe aku rase letih sgt2 lately.. mgkin tade rehat.. kat skul pon rase cam nk maki hamun jek budak2 tu (tapik masih sabar lagik..). mggu depan wed aku..cam x caye.. eh, betol kew aku nk kawen nie?? 

 
betol la..kad da lame siap. da edar pon..giler haper tetibe decide tamo kawen?? hahahhaha....






weekend nie g fitting..haih.. rsau ah.. rsau bju pengantin koyak! hahahha..hopefully evrthg oke sbb nk mende nie setel cepat2..aku da x larat. letih giler ngn wed nie.. (tulah kau efa..org kawen, ko pon cbok nk kawen.. haa, hambek!!) tadik dengar lagu pengantin kat radio klasik nasional..hahahhaha..klakar..kwn aku siap tye sonok ke tak aku dgr lgu org kawen.hahahaha.. kuang ajaq sgguh..
arini gak dgr de rakan sekerje yg nk bcerai pas 3bulan kawen.. dengar cite hubby die da sain surat cerai.. haih..mudahnyer lelaki buat keputusan. knpe x nak bincang? knpe selfish sgt? knpe?knpe? -eceh, emo x pasal2..hahahhaha.. tetibe gak aku jadik sangsi ngn kputusan aku.. yea, kwn aku sorg tadik da kate aku bengong.. (sabar2..Tuhan mduga tuuu..)
aku tanak mintak byk2 kat Tuhan sbb aku pon mukan baek sgt.. so sbg umat Tuhan yang serba lemah nie, aku cume nk mintak Tuhan berikan aku bahagia dalam membina hubungan ini nanti..berikan aku kekuatan untuk tempuh semua dugaan..
bak kate tunang aku " ustazah sekarang dah lebih kuat semangat dari dulu".. 
p/s: hoke cegu syed... tolong jgn pggl saye ustazah lagi.. 
hahhahahahhaha

xoxo
-efa-



2 comments:

Mrs.NZ said...

byk2 bersabar dlm menempuhi alam rumahtangga.yg manis mmg ada,yg pahit pun kena telan skali.tu je nasehat dr saya,sekian time kasih..

p/s ye sy tau ini bukan comment.

efa said...

kak ninie, tengs for the advise..waa..sgt tharu...!! setakat nie baru dapat 2 nasihat dari 2org kakak..
yg ptame kate, klu boleh jgn 'bjauhan' lame sgt.. (still xphm mksdnye, but cube nk phm nati-hahaha)
the 2nd of coz kak ninie la...
tengs..tengss..tengss...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails